Головна сторiнка
eng
Наукова бібліотека ім. М. Максимовича UNDP in Ukraine
Увага! Відтепер можна отримати пластиковий читацький квиток також за адресою:
проспект академіка Глушкова 2, кім. 217.

Подробиці читайте тут.
Список містить (0 документів)
Ваше замовлення (0 книжок)
Перегляд стану та історії замовлень
Допомога

Назад Новий пошук

Опис документа:

Автор: Шевченко О.
Назва: Якісний контент, час і просування: як популяризувати подкасти в бібліотеці
Видавництво: [б. в.]
Рік:
Сторінок: С. 14-15
Тип документу: Стаття
Головний документ: Бібліотечний форум: історія, теорія і практика
Анотація:   «Подкаст», «підкаст», «аудіопрограма» — слова, які все частіше з’являються в українському медіапросторі. Формат вже кілька років набирає популярність по всьому світу і починає приживатися і в нас. Що таке подкаст, чому так активно використовується на Заході та як його популяризувати в Україні — розбиралася Катерина Єфетова. Cлово «подкаст» з‘явилося у 2004 році від злиття слів «pod» (від пристрою iPod) та «cast» від broadcast (англ. – мовлення). Тоді його вперше вжив журналіст The Guardian Бен Хамерслі (Ben Hammersley). А вже влітку 2005 року компанія Apple додала в iTunes спеціальний розділ із назвою «Подкасти». Зараз цей термін використовується для позначення епізодичних цифрових аудіофайлів, зазвичай розмовного характеру, які розповсюджуються в інтернеті та доступні для скачування на особистий пристрій для комфортного прослуховування. Лідерську позицію серед країн-подкастерів вже декілька років стабільно займають Сполучені Штати Америки. Саме там виробляють найбільше подкастів. Станом на 2020 рік, 75% американців знайомі з цим форматом, а слухають подкасти – 55%.


З 31.12.2014 по 01.03.2015 Наукова бібліотека
читачів не обслуговує.



Вибачте, зараз проходить оновлення бази системи, тому пошук тимчасово недоступний.
Спробуйте будь ласка через 20 хвилин

Цей сайт створено за спiльною програмою UNDP та
Київського нацiонального унiверситету iменi Тараса Шевченка
проект УКР/99/005

© 2000-2010 yawd, irishka, levsha, alex